Sinking hearts

2009-02-05 @ 08:51:04 Category: Everyday life Comments: 1
Det blev ingen bild på naglarna igår, och det kommer det inte bli heller för den delen. Jag är enormt besviken, förra gången jag förlängde naglarna på nailstore hade jag en annan, och hon var 100 gånger bättre. Då blev jag jättenöjd och det blev framförallt snyggt! Nu ser det helknäppt ut, nästan så jag ångrar mig. Otur, världen gillar inte mig. Det själva "vita" på nageln sitter jättelångt ner, så det ser knappt ut som jag har några "vanliga" naglar. Om ni förstår? Funderar starkt på att måla över naglarna, men i vilken färg då? Måste införskaffa mig ett nytt nagellack, vilken färg är egentligen jag..

Sitter i skolan som ni antagligen förstår, väntar på att lektionen ska dra igång. Det är ju torsdag idag också, vilket betyder att vi slutar tidigt. Då blir det lunch sen en tur ner på stan för att handla present till hanna som fyller arton på fredag. Kan ni förstå vad roligt det kommer bli?

Time to go!

Kommentarer
Postat av: susan

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-05 @ 15:41:08
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback