Say my name and his in the same breath

2009-02-19 @ 19:26:17 Category: Everyday life Comments: 2

Jag har precis impulshandlat en konsertbiljett tills på lördag, jag ska på Backyard Babies, grymt va? Så på lördag klockan 20.00 river förbandet Bullet igång för att sedan låta bakgårdsbäbisarna ta över scenen! Det kommer nog bli en riktigt kul kväll, med Micke, Linus och Tom! Nu har jag något att se fram emot ordentligt. Det här höjde mitt humör efter dagens händelser.

Det känns verkligen som om att det är söndag idag, har tjatat flera gånger om att det. Det fastnar aldrig i min hjärna! Åt precis våfflor och jag kunde inte förstå varför vi åt det på en söndag, vi äter ju alltid pannkakor och dylikt på torsdagar. Men, så kom det upp ett ljus i huvudet, aha.

Jag är hemma hos mamma nu i alla fall, blir en lugn kväll. Tänkte slänga mig framför tvn och dricka en stor kopp te med honung. I morgon är det sista dagen i skolan, sen har jag 1 veckas lov, 5 veckors praktk och ytterligare 1 veckas lov. Sju veckor borta från skolan, tjoho!


Ge mig ett R, ge mig ett Ö, ge mig ett J, vad blir det?

Kommentarer
Postat av: zaraaa

jöj? :o

2009-02-19 @ 20:15:04
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: sandra

FeL :(

2009-02-19 @ 20:29:22
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback