Plastic smile to match your style

2009-02-20 @ 10:37:15 Category: Everyday life Comments: 0

Idag är jag tillbaka i skolan igen. Vi har rast nu, men annars har vi engelska. Vi ska skriva en fortsättning på filmen Shakespeare in love! Jag har världens idétorka och kommer ingenstans. Sen lektionen började 08:45 har jag skrivit fyra rader, och dom suger. Har så mycket annat att tänka på att jag inte kan koncentrera mig, skit. Men med bananen jag precis ätit upp kanske ny energi kommer, wish me luck fellows!

Jag sitter och lyssnar på samma låt om och om igen. Jag är nog uppe i tionde gången snart, men den är ju så bra. Jag pratar om Papa Roach - Hollywood whore. Hade jag inte varit i skolan hade jag kunnat länkat den till er, men om ni är snälla kanske jag kan göra det när jag kommer hem i stället. Hela Papa Roach's nya album är ju kanongrymt! Ett måste i musikmappen!

Hollywood whore, passed out on the floor, im sorry but the party's over!

När jag trodde att det inte kunde bli värre, jag lider så fruktansvärt mycket med dig! R.I.P ♥



 


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback