Peace and love

2009-02-16 @ 14:25:08 Category: Everyday life Comments: 2
Har två händelser att berätta om. Det första hände när jag på lunchen skulle trippa ner till ett ställe för att söka praktik på. När jag är på ena sidan av vägen ser jag något ramla till backen, som en stor filt som la sig på asfalten. Jag förstod ingenting till en början, men några snabba sekunder senare slog det till ihuvudet.  En gammal tant ramlade ihop på backen, halva kroppen på vägen och andra halvan av kroppen uppe på trotoarkanten. Jag rusade fram för att hjälpa till . Mitt hjärta pumpade så fort och så hårt att jag kände varje slag. Det rann blod ur munnen och en stor pöl rann ut på gatan. Folk ställde sig i en ring runt om och man hörde hur alla muttrade om hur hemskt det var. Stackare, hon visste inte ens vem hon var och definitivt inte vart hon befann sig. Både polisen och ambulansen kom strax där på, som tur var. Hemskt!

Det andra, Mötley Crüe kommer till Peace and love! Är det inte helt galet? Jag ska dit,  till vilket jävla pris som helst. Satan i gatan vad glad jag blev när jag fick reda på det. Det är hur mycket bra band som helst som ska dit. Det vore en skam att missa festivalen! Man borde nog köpa biljett så fort som möjligt, innan dom tar slut!

Kommentarer
Postat av: madelen

wiho jag sag sangaren i mötley nar jag var i vegas ;)

puss

2009-02-18 @ 00:20:03
URL: http://madelenn.blogspot.com
Postat av: sandra

NEJ FYFAN VAD FUUSK :O

2009-02-18 @ 20:56:18
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback