Love is illness

2009-02-17 @ 08:40:29 Category: Everyday life Comments: 0
Godmorgon, det är nu tisdag, men snart är det helg. Dagarna rusar förbi så fruktansvärt fort, och jag vet inte hur många gånger jag har sagt det men det stämmer ju så satans bra. I alla fall, så smakade min gröt riktigt äckligt i morse, men jag kom aldrig på varför. Så jag satt där och åt min gröt, utan att andas med näsan så att jag inte skulle behöva känna smaken. Inte ens mina skivade bananer gjorde saken bättre. Men sen, när jag stod och väntade på bussen en halvtimme senare, kom jag på det! Jag hade ju glömt att salta, typiskt! Men jag blev mätt och belåten ändå. Jag är pigg, sover riktigt bra nu för tiden, som en björn! Vaknar oftast tidigare än vad min väckarklocka står på, och kan inte somna om för att jag är så pigg. När vi kom tillbaka till skolan efter vinterlovet sov jag som en påse skit rent ut sagt, och skoldagarna blev till ett helvetes gap eftersom jag knappt orkade hålla mina ögon öppna. Men nu är allt frid och fröjd!

Idag ska jag äta min absoluta favoriträtt, Stens hemmalagade köttbullar. Det finns verkligen ingen eller inget som kan slå dom. Jag äter ihjäl mig på dom, minst 20 stycken! Hela jag ser ut som en köttbulle efter det, men gott är det. Jag ska faktiskt hem till Sten och plugga och då förstod han precis vad jag ville ha som mat. Lite energi! Köttbullar, mhm... Måste börja se över vad jag kan och inte kan i matten, har ju prov på fredag. Hinner inte plugga i morgon för då ska jag till pappa, och på torsdag ska jag på begravning och kommer inte hem till hallsta igen förens mot kvällningen..

Jaja, slutskrivet! Men innan ni drar vidare till en annan blogg.
Kolla in artisterna som är klarar och kommer till P&L.
Mötley Crüe, happy happy happy!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback