Let's hear it for rock bottom

2009-02-09 @ 21:23:36 Category: Everyday life Comments: 0
Har precis setat i tvsoffan med min älskade mamma och Björn! Med pocornskålen på magen och ett glas bubbelvatten i handen satt jag fastfrusen till filmen Death race. Har velat sett den ett bra tag nu, men utav någon anledning har jag alltid glömt bort att ladda hem den. Men när jag väl tog tag i det hela så tog det en jävla tid. Men nu har jag bränt ut den så det passade perfekt för denna annars långtråkiga kväll. Filmen var så jävla grym, (jag vet, grym är mitt bästa ord). Jason Statham stod för huvudrollen, och denna gangster är väl bland de bästa som finns. Iskall, dösnygg och en sådan jävla cool kille. Se filmen om ni gillar en hård thriller! Jag bara älskar filmer som den här, samt The Condemned som ni omöjligt kan missat. Jag har nog alltid varit den som avgudat alla dessa gangsterpojkar, dom är ju för sexiga! Lättklädda, smutsiga och stora muskler, vad mer kan man begära?

Vad säger ni? Jason med lite smör på!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback