It's a lonely road

2009-02-16 @ 21:00:35 Category: Everyday life Comments: 0
Seriöst, nu har jag haft hicka i en halvtimme snart. Inte ens det klassiska knepet att så på huvudet och dricka vatten fungerade. Dom simpla försöken att hålla andan eller att svälja tre gånger utan att andas är det inte ens på tal om. Tänk, jag kanske blir som den där gamla gubben Sture Långström, han har haft hicka i 12 år han. Den lille gubbben! Kanske ska försöka på mig att slå ett världsrekord i att hickat längst. Undra om det är Sture som har världsrekordet, eller om det finns någon som är häftigare på det. Läste att Stures morfar hickade sig till döds, kul sätt att dö på.

Båda mina armar, båda mina ben, min mage och min rygg, alla mina kroppsdelar jag har helt enkelt, dom är trötta som in i bombens. Gymmet tog kol på mig idag, ingen bra gymdag. Har ätit dåligt, skippade ju lunchen. Dumma mig! Är det jag som blivit kräsen eller har maten blivit sämre? Men nu är jag i alla fall proppmätt, jag kommer knappt genom dörrkarmen.

Nu ska jag sätta på ett avsnitt med, gissa vad, Lipstick Jungle. Vi hörs i morgon kompisar.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback