I'm just trying to find my way back home

2009-02-04 @ 08:46:10 Category: Everyday life Comments: 1
Jag gillar att få kommentarer på min blogginlägg, då vet jag att folk läser det jag skriver. Visst, jag har ju alltid statistiken och gå på men endå, det är så kul!

Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska dra igång, tre minuter kvar och vi är fyra personer i klassrummet. Våran klass är verkligen inte bra på att passa tider, har man märkt efter snart två år tillsammans. Idag kommer Zara tillbaka till skolan, wiho! Hon har varit borta både måndag och tisdag, det har gjort mig ledsen. Liksom, det var knappt så jag klarade mig!

Igårkväll satt jag och hyperventilerade till nyaste avsnittet av OTH! Jag grinade, och grinade, och grinade lite till. Vilken mjukis jag kan vara ibland. I morse var det tvärtom, jag var flyförbannad på min mor. Hon var dryg och jag blev arg, inte mer än rätt.

Nu har vi börjat för 3 minuter sen och vi är fortfarande lika många här som nyss!

P.S jag har träningsvärk i mina ben.

Kommentarer
Postat av: zäta

naw, puffan. nu är jag här hihihihi

2009-02-04 @ 09:20:02
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback