I wanna wish you well

2009-02-24 @ 18:17:35 Category: Everyday life Comments: 0

Första lovdagen blev över mina förväntningar, jag bestämde mig för att ta dagarna som dom kommer. På söndagskvällen somnade jag runt tio, jag var galet trött och att försöka hålla sig vaken kom inte på fråga. Jag vaknade i stället upp dagen efter pigg, glad och utvilad. Lite senare efter en dusch och uppfräschning tog jag cykeln och trampade vidare för att möta upp Alice. Vi åkte ner till forsen och fotograferade, det var efterlängtat. Med blöta fötter och frusna tår åkte vi vidare hem till henne och drack te, urgott! Åt även mat där, en grymt god hemmalagad pizza, mums! Därefter tog vi cyklarna hem till mig, fixade oss och åkte hem till Annie. Där blev det party, och jag hade en kanonkväll! Från dans och skratt promenerade två fulla kastruller hem till mig, vid namn Zara och Sandra! Nattmacka, tvätta av sminket och godnatt! Tack för att vi fick komma Annie! 

I alla fall så har min tisdag varit tokskön, har legat framför tvn hela dagen, samt tittat på Lipstick Jungle! Tittade precis klart på 8:e avsnittet av säsong 2, och jag satt och hyperventilerade på slutet. Jag dränkte mig själv i tårar, till låten Wish You Well som sjungs utav Katie Herzig! Ja, ni får helt enkelt se avsnittet om ni inte förstår vad jag menar! Grinstina! Från att vara en riktig rockgalning till att tjuta till en ballad.

Här kommer två bilder från gårdagens fotografering. Farligt snygg tjej!



Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback