I hope you belive

2009-02-12 @ 07:18:56 Category: Everyday life Comments: 0
Godmorgon, jag håller just nu på att göra min frukost. Gröt med skivade bananer i, hur smarrigt som helst. Man kan nog aldrig tröttna, i alla fall inte jag. Jag är ovanligt pigg idag, vaknade runt halv sju och jag orkade verkligen inte ligga kvar längre i sängen. Så jag skuttar omkring här hemma i min ensamhet och dansar till musiken som spelas från högtalarna.

Det som just nu surrar från datorn är The red jumpsuit apparatus nya album, Lonely road! Man blir så glad utav deras musik så det är helt omöjligt att stå still. Oj, nu börjar det hända något i kastrullen. Bäst att springa. Jag ska äta i lugn och ro samtidigt som jag tittar på The Voice. Vi hörs i skolan!

The red jumpsuit apparatus - Step right up

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback