Good times

2009-02-09 @ 18:38:47 Category: Everyday life Comments: 1
Idag fick vi nog den godaste maten någonsin i skolans historia, ugnsbakad potatis med skagenröra. Herregud, jag var överlycklig hela dagen efter det. LYX!

Jag har ont i magen, jag åt alldeles för mycket hemmagjord potatismos till kvällsmat. Kommer antagligen inte orka ta mig till träningen idag, har huvudvärk och ont i knät. Råkade vrida benet fel när jag skulle ta ner det från stolen som jag halvlåg på. Och som ni vet har jag redan tillräckligt med problem med dom, så minsta lilla kan bli riktigt plågsamt.

I alla fall, så måste jag bara berätta att jag har bokat klipp&färgtid idag, så på torsdag smäller det. Om ni skulle veta vad jag ska göra skulle ni vara lika nervösa som mig, gissa färgen? Blått, grönt, rött, gult? Nej, men så riktigt farligt är det nog inte. Har fortfarande inte bestämt mig helt över hur jag ska göra, varken med klippning eller färgning. Ni får jättegärna komma med förslag!

Jag saknar mitt svarta, långa hår!
Mycket söt bild för övrigt he-he

Kommentarer
Postat av: lin

fortsätt vara ljushuve!

2009-02-10 @ 09:38:20

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback