Don't look back

2009-02-04 @ 14:36:03 Category: Everyday life Comments: 0
Jag och Julia skriver om Alexander Fleming, ni vet han som uppfann penicillinet. Det var faktiskt rätt intressant att läsa om, men på tok för drygt att skriva om. Men vi har kommit en bra bit på vägen i alla fall, för att vara vi.

Idag, klockan fyra rättare sagt, har jag tid för att förlänga naglarna, grymt va? När jag fyllde år fick jag det utav mina söta vänner, och det kommer kännas så grymt att för en gångs skull ha snygga naglar. Jag som annars är en stygg nagelbitare. Jag kan ju alltid visa en bild på hur det blev senare i kväll. Ska bara ner en sväng till gymmet först när jag kommer hem från stan.
 
Vi hörs då helt enkelt!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback