Damn girl, dry your eyes

2009-02-02 @ 08:55:23 Category: Everyday life Comments: 0
Jag är verkligen inte ett måndagsbarn, men idag mår jag utomordentligt bra. Dels för att jag bestämde mig för det när jag vaknade, och för att helgen har varit grym. Jag vaknade faktiskt med en rätt kass inställning,  "åh nej skola igen, jag vägrar gå!" Men så tänkte jag som jag så ofta gör när det gäller helgaktiviteter, det blir vad man gör det till. Och vips, så låg jag där i sängen med ett leende på läpparna. Ja, så enkelt är det ibland. Sprang in i duschen och sjöng för kung och fosterland, trots att klockan var sju och grannarna förmodligen sover. Fick till och med mitt hår att bli sådär mysigt lent, så man bara inte kan sluta dra handen genom det. Frukosten var godare än vanligt och på bussen var jag för en gångs skull pigg!

Naturkunskap står på listan, förmiddagen kommer nog bli rätt lång. Men hey, det klarar jag nog! Synd bara att Zara inte är här och förgyller min dag, hon ligger hemma i sjuksängen, den kraken. Nej, nu är det nog dags att sätta igång med arbetet. Wish me luck!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback