Burn it to the ground

2009-02-25 @ 12:01:39 Category: Everyday life Comments: 0

Godmorgon, klockan är snart tolv och jag är fortfarande trött. Antagligen för att jag somnade rätt sent i natt eftersom jag tittade på en film vid namn Slumdog Millionaire. Inte för att den var sådär särskilt bra, men jag kunde bara inte sluta kolla. Jag ville se slutet, och för att få ett bra slut måste man se hela filmen, så är det bara!

Fick ett sms om att jag sprang runt och tuttade eld på hotell i Eskilstuna, så var tvungen att gå in på Aftonbladet för att titta var det var som försegick. Hela Quality Hotel Statt stod i lågor, ops. Gästerna hade varit tvugna att springa ut och flera blev rökskadade. Där ser man, lite komiskt.

Jag sitter och väntar på att nästa Lipstick Jungle avsnitt ska bli klart, men det går så otroligt segt. Suck!

Sommar, nu tack!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback