Burn burn

2009-02-01 @ 21:29:37 Category: Everyday life Comments: 2

Jag var på väg att lägga mig i sängen med bärbara datorn när jag kom på det att, jag har ju inga rättigheter och kan inte ens ladda ner msn. Irriterande! Så jag fick gott sätta mig vid stationära datorn, med huvudet hängades nere i backen.

Helgen har varit kanon, ni vet nog på ett ungefär vad jag har gjort eftersom jag berättade lite om det i i mitt förra inlägg. Men som sagt, efter skolan i fredags tog jag tåget till Eskilstuna. Smart som man är, höll jag på att hoppa på helt fel tåg, till Göteborg (tåget var försenat och kom in på samma spår ungefär vid den tiden som Eskilstuna-tåget skulle komma.) Hade varit rätt komiskt att ringa Micke, som skulle hämta mig, och fråga om han kunde hämta mig i Göteborg i stället. I alla fall så åkte vi, plus Linus vidare till Mickes nyrenoverade lägenhet. Som jag förväntade mig var det riktigt läckert, han har fått till det riktigt bra! Vi packade upp alla grejer som låg i de kartonger han hade med sig, därefter åkte vi hem till pappa, hämtade upp resten av grejerna och åkte tillbaka till lägenheten. En liten snabbshopping på Ica och kvällsmat på donken hann vi också med. När vi var så gott som klara kom Robin, och även resten av St.sundby killarna. Senare åkte vi hem till Hallsta, jag, Micke och Robin.

På lördagen var det bara att pallra sig upp och äta frukost tillsammans, för sedan ta sig in i duschen. Vi skulle till IKEA, jag kan inte släppa att det är så jävla underbart att gå runt där och titta på alla snygga föremål som finns. Jag längtar ihjäl mig tills det är min tur att flytta hemifrån. Om vi säger såhär, så var det nog jag som var mest aktiv. Jag pekade, dom stoppade ner grejerna i dom gula lånekassarna. Men kul var det, och jag ville inte därifrån. En IKEA-korv hann vi också med, det är där dom är som godast. Vi fortsatte mot Sala, hämtade upp massa möbler till lägenheten och sedan vidare hem till Micke igen. Det blev riktigt snyggt nu när alla möbler kom på plats, visst är det fortfarande lite tomt, men det får det vara när man precis flyttat in.

På kvällen drack vi öl och tog det lugnt. Vi fortsatte sedan vägen ner på stan i kylan, för att gå ut på krogen. Det blev lotus ännu en gång, men kul var det! Eftersom vi var där runt halv ett, så gick tiden så sjukt snabbt. Vid två stängde det och jag & Robin begav oss hem med nattbussen hem till honom.

I morse vaknade vi upp, jag med en huvudvärk och Robin med en tio gånger värre sådan. Stackarn!

Ja, en lång beskrivning som skulle varit kort. Jag kan helt enkelt inte stoppa mig själv när det gäller att skriva. Nu ska jag rota i kylskåpet, jag vill ha juice!


Kommentarer
Postat av: aa

staackare!! har du blivigt ghostad? :(

2009-02-01 @ 23:16:35
URL: http://amandalidmo.blogg.se/
Postat av: sandra

ja :( det suuuuuuuuger

2009-02-02 @ 08:33:58
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback