And i can't let go

2009-02-18 @ 13:08:25 Category: Everyday life Comments: 1
Vi hade ett grymt träningspass på Feelgood idag på idrotten, det var riktigt kul! Det hette Functional Moves och var styrketräning med viktplatta med sin egen kroppsvikt, spännande va? Jo, det känns verkligen nu i kroppen att man tog i, härligt! På lunchen bjöds det på soppa med kanongott bröd, är proppmätt.

Nu har vi mediakunskap/mediakommunikation/naturkunskap, någon blandning utav alla tre sisådär! Har nyss varit och lämnat in ledighetsansökan tills i morgon, då jag ska på begravning. Har verkligen ingen lust och det känns förjävligt, men det är ett tillfälle att ta farväl så jag antar, att det känns bäst att gå. Jag har lite klädsångest, vet inte vad jag ska ha på mig. Självklart något svart, men sen då? Man vill ju se lite välklädd ut och inte komma i en kort klänning med världens urringning. Ni fattar nog! Direkt när jag kommer hem idag ska jag packa ner det som ska med, för att sedan åka vidare mot pappa!

Nej usch, har ingen lust att fortsätta. Har tappat gnistan!

Kommentarer
Postat av: lins

hoppas det går bra imorrn saki

2009-02-18 @ 14:23:59

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback