Heaven is a place nearby

2009-02-02 @ 13:07:58 Category: Everyday life Comments: 1
Från en bra dag, till att jag vill fly här ifrån...

Ett sms, en stark känsla, magsmärtor blandat med ögon som fylls med tårar, allt är tyst. Jag vet inte hur jag ska reagera, hur jag ska kunna förstå, men slutet känns alltid så overkligt. Inget vill fastna på sin plats, allt är oförståeligt. Hur ska jag kunna vänja mig med att du inte längre finns.

Alla besök, alla pratstunder, alla kakor du alltid envisats med att få bjuda, alla veckopengar, alla häftiga prylar jag velat behålla.

Livet är kort och helt plötsligt är slutet ifatt. Sov gott och dröm vackert, vi kommer sakna dig och våra minnen kommer vara med mig livet ut.

För mig kommer du alltid sitta vid det gamla träbordet vid fönstret med utsikt över skogen och med en pipa i munnen med den gamla taxen liggandes vid dina fötter.

Vila i frid

Kommentarer
Postat av: zäta

<3 gumman :(

2009-02-02 @ 14:41:52
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback