Your tears, my smile

2009-12-11 @ 11:21:33 Category: Everyday life Comments: 2
Kan inte säga att det här är världens bästa morgon då jag nyss vaknade upp med huvudvärk. Det blir genast värre när jag inser att familjen Nyzell inte har alvedon hemma, utan enbart treo, fyfan vad jag hatar treo, det är så jävla äckligt att jag pinar i mig skiten samtidigt som jag håller för näsan.

Jag ska strax dra mig till köket och äta frukost i min ensamhet, Linda slutar vid ett och då ska vi ses. Så innan dess måste jag förmodligen duscha, mitt hår står åt alla håll. Lika bra att sätta igång nu, annars blir det som vanligt då man stressar och gör allt i sista sekund.

Och Michaela, vi måste komma på vad vi ska laga för käk ikväll!

Kommentarer
Postat av: christian andersson

klassfest i morgon, söndag. och du bara inte svarar. :( hör av dig till mig!

2009-12-12 @ 19:59:15
Postat av: Camilla Andersson

s: tacktack du! ;D

2009-12-13 @ 14:45:34
URL: http://camillalola.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback