Work for it, fight for it, die for it

2009-12-01 @ 23:39:14 Category: Everyday life Comments: 1
Ett sista inlägg nu innan jag slänger igen locket på bärbara datorn för att få några timmars sömn. Jag är stolt över att jag lyckades ta tag i lite plugg idag. Tror morsan blev rätt förvånad, det är inte ofta jag pluggar hemma, kan nästan säga aldrig. Hon och Björn fick med mig ner till bowlinghallen för att kasta några klot, gick naturligvis käpprätt åt helvete.

Jag känner att jag är i en dålig period just nu, det går inte alls som jag vill och jag känner mig utmattad konstant. Samtidigt är jag nervös inför torsdagen då jag ska ta svinsprutan. Jag är sjukligt rädd för sprutor och klarar knappt av att ta ett stickprov i fingret utan att känna mig yrslig och att vara nära på att svimma. Att jag sen klarar av att se när folk blir halshuggna och torterade med alla möjliga sorters verktyg på film, är en helt annan femma. För när det väl kommer till verkligheten, ballar jag ur totalt. Hoppas jag överlever.

Ta mig till Las Vegas i stället, jag skulle leva livet och må så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: maddddde

Las Vegas<3

2009-12-02 @ 08:48:33
URL: http://madelennn.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback