Wish full of dreams

Jag känner mig äntligen någolunda som en människa igen efter några timmar med sömn, men det är fan helt sjukt vad trött jag fortfarande är. Men det är förmodligen inte särskilt konstigt då vi hade klassfest hemma hos Christian i natt, en söndag, helt utan sömn då vi åkte direkt till skolan med andedräkter som stinker alkohol och med kladdigt smink. Impulsgrejer är aldrig fel, men just den här sorten tror jag att jag skippar att göra om för fy helvete vad sömnig jag var i skolan. Det gjorde ont i varenda kroppsdel och det var nästan en omöjlighet att hålla ögonen öppna. Men kul hade vi, det var en riktigt trevlig kväll.

Annars så har helgen varit lugn, kors i taket. I fredags lagade jag och Michaela, kalla oss mästerkockarna, en otrolig måltid till våra pojkvänner, applåder tack! Skulle jag varit dom, skulle jag varit jävligt orolig om man gick efter hur vi skrek och skrattade. Till maten blev det Idol och One Tree Hill! På lördagen åkte vi hem till mig där familjen bjöd på mat. Men det bästa var förmodligen när Robin köpte PS3 och till det spelet BUZZ!, grymt roligt!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hahaha oh ja, vilka mästerkockar vi är!

2009-12-14 @ 17:48:40
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

JA, GE MIG NU MED EN GÅNG TACK!

2009-12-14 @ 21:09:27
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback