What do i have to say

2009-12-18 @ 09:22:25 Category: Everyday life Comments: 0
Julavslutning idag. Jag har precis gjort mig i ordning i lugn och ro och jag känner mig till och med sådär extra snygg. Eller så har jag försovit mig, kastat mig in i duschen, tuperat ihop mitt ruffs till en så kallad frisyr och kletat på sminket. Hade jag haft tur vore jag klar där, men nej. Kläder? Medans alla andra kommer klä på sig sina nya julklänningar med högklackade skor till, drar jag på mig mina skinnbyxor, ett enfärgat linne och ett par converse till det. Klart! Men jag måste säga det, att jag är nöjd, även om jag stressat mig svettig. Jag är till och med på ett grymt humör, helvete vilken bra dag det här kommer bli.

Nu måste jag slänga mig på cykeln för att trampa iväg genom snön, det tar ju sin lilla tid. Hoppas fan det blir god mat, för jag är vrålhungrig.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback