There is no sacrifice, no victory

2009-12-16 @ 22:29:54 Category: Rock n roll Comments: 2

För en minut sen slängde jag på luren efter att ha pratat med Robin en stund, nu försöker jag ta mig igenom ett flertal nya album jag ännu inte lyckats lyssna på. Helt otroligt vad mycket bra musik det har gjorts nu i 2009, listan är obeskrivligt lång. Hoppas 2010 blir lika bra, om inte ännu bättre.

Min kväll har bestått av plugg och Paradise Hotel. Jag är jävligt stolt ska ni veta, för så här mycket plugg som jag har plöjt mig igenom idag har jag fan inte gjort under hela gymnasietiden. En fet applåd till mig!

Matchbook Romance - Monsters


Kommentarer
Postat av: z

2009-12-16 @ 22:36:56
Postat av: z

oj,hahaha

2009-12-16 @ 22:37:26
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback