The price of love

2009-12-04 @ 00:16:00 Category: Rock n roll Comments: 0
Klockan slog i denna stund 00:00 och jag kan inte låta bli att beklaga mig över hur jävla ont jag har i min arm efter nöffsprutan jag tog tidigare idag. Från att jag kom hem med bussen har jag varit otroligt trött och utmattad tillsammans med en kraftig huvudvärk. Alvedon och sömn, inget verkar hjälpa så bra som jag skulle vilja. Men jag har inget val mer än att stå ut, men jag kan nog fan sätta en tia på att jag kommer ha stora sömnproblem i natt.

Jag har nyligen tröstat mig själv med en kopp varm choklad samt en knäckemacka med skivad falukorv på, det kallar jag ett riktigt kvällsmål. I högtalarna spelas låtar med Cavo, men jag varvar även med en favoritlåt med Gotthard vid namn Lift U Up, nu snackar vi om riktigt jävla gung.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback