Take it out on me

2009-12-01 @ 18:50:13 Category: Rock n roll Comments: 0
I natt fick jag inte mer än två timmars sömn. Helvete vad frustrerande det är att inte kunna somna, att ligga där helt ensam i sängen och vrida och vända på sig utan något resultat. Plötsligt ska det värsta stället som lilltån börja klia något så fruktansvärt eller så får man en onödig rethosta som gör att man behöver gå ner och dricka vatten. Vad allt vore enklare om man hade sällskap varje natt - av sin pojkvän, som naturligtvis bor mer än en timme härifrån, det är fan inte smärtfritt.

Jag har precis skrivit klart en två sidor lång uppsats om Frankenstein på gammeldags engelska, det tog sin tid och jag är långt i från nöjd, men nu orkar jag inte mer. Kanske skulle jag ta tag i något av dom andra 100 uppgifterna jag har rester i, jag älskar skolan. Tack och lov finns serien Vänner, den förgyller min tisdagskväll i bakgrunden samtidigt som jag tragglar mig igenom alla skoluppgifter.

Motörhead - Ace Of Spades

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback