New York, New York

2009-12-07 @ 14:23:06 Category: Everyday life Comments: 0
Jag fryser som en jävla idiot och hur mycket jag än drar på värmen, hur mycket jag än klär på mig och hur mycket jag än hoppar runt som en galning i soffan så blir jag då fan inte varmare. Jag fryser fortfarande från promenaden jag långsamt tog hem i från tågstationen, med ett stop på JYSK för att värma tassarna. Blev en tidig morgon idag, klockan stod på 06:00 när alarmet ringde och mot all förvåning steg jag upp redan efter första snozningen.

Nu väntar jag på att ugnen ska bli lagom varm så att jag kan slänga in några baguetter, till det ska jag dricka minst två glas oboy, berättar mer om helgen när jag är mätt!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback