Know that i must pass this test so just pull the trigger

2009-12-22 @ 02:45:45 Category: Everyday life Comments: 2
Julavslutningen i fredags var riktigt lyxig med grymt god mat, men helvete vad jag skrattade till den underbara showen våra lärare visade upp för hela John Bauergymnasiet. När det var slut tog jag tåget till Eskilstuna och träffade Linus. Våran kväll bestod av chips och två grymma skräckfilmer. Den ena var Saw VI som verkligen var hur bra som helst, precis som alla andra, men den här var något extra. Den andra filmen hette Orphan som helt klart var en utav dom bästa filmerna jag sett.

På lördagen åkte jag till Robin och jag fick en strikt order om att jag var tvungen att köpa med mig snus, stackaren var bakfull. Det blev i alla fall fest på kvällen, orkar inte berätta mer än så, jag blev kanonfull och hade riktigt kul - som alltid. Söndagen blev en fetmatsdag, lagom behövligt då huvudvärken var långt ifrån vacker.

Från i fredags. I stället för klänning som alla andra körde jag på skinnbyxor, ett helt vanligt linne, smycken och converse.


Kommentarer
Postat av: Linn

jävlar, vacker du är då. vill du bli min brud kanske?

o blorre tycker jag nog du ska fortsätta vara, brunett kan du vara nån annan gång.

2009-12-22 @ 09:34:11
Postat av: Michaela

Jävla snygggggging!

2009-12-22 @ 15:50:08
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback