Do it for your self

2009-12-03 @ 11:32:28 Category: Everyday life Comments: 0
Nu har det gått lite mer än en timme sen jag tog svinsprutan, jag var äckligt nervös och trodde jag skulle dö. Men det gick bra, så fort jag kom in i rummet bad jag klart och tydligt om att jag INTE ville se sprutan under några omständigheter, på grund av den fegis jag är när det kommer till sprutor. Tack och lov gjorde själva sticket inte ont alls, det kändes men någon större smärta kan jag inte säga att det var. Några minuter senare började min arm domna bort och stickas ordentligt, precis som om man hade sovit med armen ovanför huvudet. Det gör fortfarande skitont och jag är öm som satan, dock har ingen feber eller huvudvärk kommit, fan, jag som ville ha en orsak till att åka hem.

Hoppas bara på att det inte blir värre än så här, jag har ingen tid med att bli sjuk i helgen.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback