You're the devil in the sky

2009-08-21 @ 00:35:02 Category: Everyday life Comments: 1
Jag kom hem för en liten stund sen, från Linus, och jag sitter här livrädd. Jag är inte den som är den som hakar upp mig på läskiga filmer, men idag blev det tydligen något fel. Filmen vi såg hette The Uninvited, så till alla er som inte har sett den, se den. Jag vet någon som inte kommer kunna sova, särskilt inte i det här spökhuset. Nu skulle jag behöva min bästa vän, för vem fan vill sova ensam på en stor övervåning med tre läskiga skrubbar och en vind precis utanför sitt rum?

I morgon ska vi upp tidigt, jag och Linus, vi ska till Västerås och uträtta lite saker, om nu Linus inte bangar såklart. På kvällen blir det en hejdundrande kul kräftskiva hemma hos Zara, i can't wait. Men nu behöver jag sömn, om jag ska orka med morgondagen. Men jag är inte säker på att jag vågar gå och lägga mig, i alla fall inte riktigt än.

Kommentarer
Postat av: zzzzara

bff

2009-08-21 @ 00:39:37
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback