You could have it all

2009-08-15 @ 15:34:11 Category: Everyday life Comments: 0
Jag måste verkligen påpeka det att gårdagen var helt jävla amazing, kom inte på något bättre ord. Jag hade verkligen grymt roligt och sådana kvällar är svårslagna. Den gick till ungefär såhär att vi började med förfest hemma hos Robin, fortsatte hem till Micke och förfestade vidare, sedan blev det en promenad ner på stan och slutligen hamnade vi på Harrys. Det finns nog ingen bättre krog, Harrys har verkligen det där lilla extra. Tyvärr missade jag Dia Psalma, för ungefär fjärde gången. Men det gör inget, kvällen var allt för bra för att springa iväg på en konsert, faktiskt. Jag vet också att chansen att se dom, kommer komma betydligt många fler gånger.

Jag råkade även klanta till det ordentligt, jag tappade min mobil i toaletten när jag hade spolat och skulle stänga locket. Jag blev inte förvånad, ibland kan jag verkligen klanta till det. Så nu är jag utan en fungerande mobil, känns jävligt tomt. Helvete! Så ni kommer förmodligen inte kunna nå mig under helgen, om jag nu inte hittar en telefon på backen.

Ikväll går vi på alkoholen igen, bort med bakfyllan och in i dimman. Låter perfekt!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback