You are my rock

2009-08-13 @ 14:44:27 Category: Everyday life Comments: 2
Nu är rättegången över, i alla fall för min del och jag säger bara, äntligen. Jag vet inte om det gick sådär jättebra och om dom fick ut så mycket ut över det jag visste, men nu kan jag andas ut och sova normalt igen. På tal om sömn så är jag äckligt trött, har sovit en timme i natt, en ynka liten timme, it sucks.

Tack gode gud att Zara följde med mig som stöd. Vi firade med lite shopping och en lunch på gränden. Du är min guldstjärna! Men.... (trumvirvel).... idag impulsbokade vi en utomlandsresa till Turkiet, det kommer bli helt jävla sanslöst kul. Jag, Zara och Madde. Den 26:e augusti drar vi iväg i en vecka för sol, bad och överdrivet mycket fest. Jag längtar som en dåre. Ännu bättre är också att killarna från klassen drar samtidigt, hur kul?

Nu ska jag titta på Vänner och slappa sönder.


Kommentarer
Postat av: zzzzara

ZARA GILLAR

2009-08-13 @ 15:27:20
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: Michaela

Fy fan vad kul! Du som sa igår att du så jävla gärna ville åka också!

2009-08-13 @ 17:15:49
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback