Sweet sugar

2009-08-20 @ 20:25:35 Category: Everyday life Comments: 1
Nu har jag precis kommit ut från duschen, så nu luktar jag gott igen, sounds pretty amazing om jag får säga det själv. När jag kom ut ur duschen insåg jag att jag hade plockat med mig världens minsta handduk, den räckte inte ens till att linda runt kroppen. Så jag fick springa naken upp på rummet och hoppas på att ingen var hemma, faktiskt hade jag tur.

Den här dagen har gått otroligt långsamt, men nu är det äntligen kväll och Linus fotbollsmatch slutar strax. Då ska han komma och hämta upp mig, och åka vidare hem till honom för att titta på skräckfilm. Det blir inte så ofta att jag tittar på skräckisar längre eftersom en viss person som börjar på Z och slutar på ara, har blivit en riktig pussy. Men jag älskar dig ändå, så länge du fortsätter hoppa omkring naken i badrummet klockan två på natten.

Nu måste jag föna håret, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: zzzzara

haha, söt du är

2009-08-20 @ 22:50:00
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback