Tell me more

2009-08-19 @ 11:52:46 Category: Everyday life Comments: 0
Jag hade världens bästa dröm i natt, men fyfan vad sur jag blev när jag vakna och insåg att ingenting var på riktigt. Ibland kan drömmar verkligen få en att bli förbannad. Jag och Zara hade vunnit 20.000 på en spelautomat som stod mitt bland gatorna i Hallsta. Den kändes så äckligt verklig, helvete också.

Jag har i alla fall nyss tagit mig upp från sängen, blev väckt av flera sms, så jag beslutade mig för att det var dags. Kom precis på att det bara är en liten vecka kvar tills vi åker till Turkiet, eller såhär dags är vi framme, om sju dagar. Kan ni förstå hur jävla kul det här kommer bli? U n d e r b a r t !

Nu loggade precis Zara in på msn, hon ska ge mig lite smaskiga nyheter. På sätt och vis.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback