My fingerprints on your body

2009-08-20 @ 14:21:58 Category: Everyday life Comments: 0
Jag har nyss kommit in efter en liten sväng ute i solen, men tydligen så gav jag upp när jag såg att chockerande stora moln var på ingång, vad fan är det för påhitt? Jag som hade hoppats på att få lite färg, men icke, där hade jag fel. Så i stället begav jag mig hit till datorn för en uppdatering i bloggen.

Det är inte ofta man längtar att helgen ska ta slut, och nu har den inte ens börjat än. Jag längtar så jävla mycket till Turkiet att jag skulle kunna offra något dyrbart. Det är verkligen det enda jag tänker på, och självklart går det ut över bloggen. Ni kommer få höra mig tjata ett antal fler gånger.

Idag har Zara bikinivaxat sig, hon förbereder sig inför Turkiet så passa er nu pojkar. (OBS! det var ett skämt för er som alltid tar saker fel). Jag funderar faktiskt på att göra det jag med. Fyfan vad skönt det vore. Men hallå, smärtan, den kommer inte vara vacker. Jag är rätt feg när det kommer till sånt. Jag får fundera på saken ett tag till. Detaljer, detaljer!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback