My empire of dirt

2009-08-12 @ 15:05:46 Category: Everyday life Comments: 0
Klockan går förbannat långsamt, det är mer än en timme kvar tills Robin kommer hem, en timme som kommer kännas som tre. Jag ska åka hem vid fem, jag vill hinna träffa honom åtminstonde en liten stund innan jag åker. Men jag antar att jag kommer tillbaka redan på fredag, eftersom jag då ska se Dia Psalma spela på Fristadstorget, klassiker.

Funderar på att stänga av datorn och lägga mig framför tvn, men först tänker jag klicka fram Youtube och söka efter Johnny Cash, jag blev otroligt sugen på att höra låten Hurt, som är helt underbar. Jag ryser mig igenom låten.

I wear this crown of thorns upon my liar's chair. Full of broken thoughts i cannot repair. Beneath the stains of time the feeling disappear. You are someone else, i am still right here.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback