Life, it's misunderstood them

2009-08-03 @ 15:42:52 Category: Everyday life Comments: 0
Mitt svarta nackellack ser förjävligt ut, både på fingrar och tår. Men vad gör det? Jag kan bara blicka tillbaka till två grymma kvällar. Jag pratar naturligtvis om helgen. I fredags blev det full rulle, shotar, öl och ett skadat knä. Jag som precis börjat kunna gå ordentligt igen efter några dagar som halt. Nu får jag gå med lindat knä och jag hatar det!

På lördagen mådde jag väl inte allt för bra, har mått bättre om vi säger så. Men dum som man är så var det bara att hoppa in i duschen igen, ta tåget till nästa stop och börja festa igen. Den här gången hemma hos Robin. Vi satt några stycken ute på altan och hade grymt trevligt. Det var fruktansvärt länge sen jag skratta så mycket, underbart! Vid 11 gick vi ner till hamnden och satt där och hade om möjligt ännu mer kul, blir glad bara jag tänker tillbaka.Tack för kvällen!

Igår blev det lugnt. Åt god mat på ett ställe vars namn jag glömt med Robin, Linda och Thörne. Men i morgon, eller på onsdag, blir det förmodligen utgång på Harrys. Man ska leva fullt ut på sommaren!

Fyfan vad jag vill gå på Mötley Crue, igen!
Köra en stagedive och bara leva livet.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback