If your not the one

2009-08-05 @ 21:56:36 Category: Everyday life Comments: 0

Ännu en bra dag avklarad. Redan vid 12 åkte vi hem till Rickard och drog ut med båten. Dom fiskade och drack öl, medans jag.... drack öl. Det där med kastspö är väl inte riktigt mig grej, jag metar! Senare blev det en tripp in till stan för att äta mat, gud vad vi slösar pengar på att äta mat (?). Sen tillbaka igen och fiska, den här gången med mask och flöte.
Jag fick en fisk, stolt som ett as ska ni veta.

Nu på kvällen blev det lugnt. Vi hyrde en film, som visade sig vara en dokumentärjävel. Sug på den!

Jag har nyss spöat Robin i monopol, in your face motherfucker! Det är fan ett grymt tidsfördriv, och att sedan få utklassa någon sådär brutalt, är en extra poäng.

Nu ska jag fan hoppa ner i sängen och pussas med Robin.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback