If i could

2009-08-21 @ 10:32:25 Category: Everyday life Comments: 2
Okej, nu är jag uppe igen. Efter ett terrorsamtal från Robin så går det inte att somna om, tyvärr. Men nu har jag i alla fall klätt på mig och borstat tänderna, nu fattas bara Linus. Undra om han sover, vi bestämde att vi skulle åka halv elva men ingen Linus har hört av sig ännu. Han kanske väntar på en god morgon sång från mig, vänta du bara.

Jag har blivit förkyld och fått ont i halsen, det här bådar inte gott. Jag får inte bli sjuk till Turkiet, det skulle vara en skam.

Innan Linus ska bli mördad med nål ska vi ta en lunch med Robin, min mage kurrar efter restaurangmat, därför hoppade jag över frukosten, så jag ska få plats med mer. När vi är klara på stan ska Linus skjutsa hem mig till Zara, då börjar festen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Svikare!!!!!!! :P

2009-08-21 @ 10:39:44
Postat av: Anonym

neeeej:(

2009-08-21 @ 15:38:38

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback