I have a dream of his lips on your cheek

2009-08-18 @ 10:37:31 Category: Everyday life Comments: 5

Nu är jag vaken igen efter några timmars sömn och mitt huvud känns fem kilo tyngre än vanligt. Om jag ska vara petig så blev jag faktiskt väckt, av telefonen. Fick en förfrågan om jag ville jobba på posten i morgon, ett litet specialjobb. Dela ut IKEA-kataloger. No way! Det är det värsta som finns, dom går förfan inte ens igenom dom där jävla råttfällerna till brevinkast vi har här i halva Hallsta. Jag tackade nej, dessutom ska jag till pappa idag så jag kunde i alla fall inte.

Robin är på jobbet nu, det är en evighet kvar tills han kommer hem igen. Vad ska jag göra under tiden? Ingenting. Jag tänker bara slappa sönder, jag måste samla krafter. För när helgen väl är här, är det försent.

Ljuva 80-tal.

Def Leppard - Pour Some Sugar On Me



Mötley Crue - Wildside
 
AC/DC - You Shook Me All Night Long
 

Kiss - Heaven's On Fire
 


Kommentarer
Postat av: Michaela

Alltså, varför görs inte såhär bra musik idag? Visserligen finns det bra musik idag med, men det här är fan speciellt!

2009-08-18 @ 12:05:27
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Det är så jävla sant! Och inget band kommer någonsin att bli så stora legender som de är. Och mata ut hit efter hit efter hit.. så jävla tråkigt!

2009-08-18 @ 12:27:20
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ja fy fan.. Jag kommer aldrig kunna berätta för mina barn om några band jag fick uppleva och växa upp med som var lika stora som Kiss, Mötley, Def Lepp, Aerosmith, AC/DC..

2009-08-18 @ 13:01:11
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ja fy fan, vilken jävla dröm det vore att få uppleva 80-talet! Jag kan ju inte ens skryta med att jag är född då! Haha

2009-08-18 @ 16:04:00
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: JamesH

1986 - Metallica - Master of puppets * ;)

2009-08-18 @ 19:47:00

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback