Bright as the sun

2009-08-25 @ 13:49:21 Category: Everyday life Comments: 2
Nu är du äntligen i mina händer igen, nu tänker jag aldrig släppa taget om dig, älskade bärbara dator. Du har varit efterlängtad. Jag sitter just nu i skolan, i brist på att inte ha något att göra, tåget hem går om en halvtimme. Vi har nyss varit på stan, växlat pengar och tagit en lunch tillsammans, jag och mina två Turkietpolare.

Jag är så jävla nervig, jag kan inte ens förstå att det är inatt vi åker. Inatt sitter vi på planet, i natt dricker vi öl. I morgon ligger vi på stranden med en drink i handen! Kan ni förstå? En hel vecka med enbart party, sol och bad. Jag hoppas ni är avundsjuka, för det borde ni vara, det här kommer bli grymt.

När jag kommer hem ska jag packa klart, kanske ta en powernap, och förväntansfullt blicka mot klockan. Jag dör en gnutta. Jag tänker inte sakna er här hemma, jag ska leva livet fullt. Men än åker jag inte, så vi hörs när jag kommer hem från Västerås i stället!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh fy satan vad avundsjuk jag är..

2009-08-25 @ 15:51:49
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: *LiNN

det sista stycket tar jag personligt :(

2009-08-25 @ 17:14:37

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback