Who knew

2009-04-28 @ 17:49:59 Category: Everyday life Comments: 0
Den här dagen har gått fort och det glädjer mig lika mycket, när en tisdag går fort. Tisdagar är egentligen den mest gräsliga dagen man kan tänka sig, men idag får den lite högre betyg än vanligt. Vi började skolan vid nio med att ha nationella i engelska, den skriftliga delen. Det gick inte alls bra, jag fumlade på orden och förstod knappt själv vad jag skrev om. Tur att det bara är ett nationellt, annars hade det förmodligen känts värre.

Där efter väntades en tre timmar lång håltimme, det var nog den längsta jag någonsin haft. Det var egentligen bara jobbigt, men det blev i alla fall en lunch på stan med Zara och Ellinor. På eftermiddagen promenerade jag och Christian iväg till Aspholmen Fastigheter och lämnade över våran företagspresentation vi gjorde under praktikveckorna. Han, som vi lämnade den till, verkade nöjd och det är förvånansvärt bra. Vi var väl inte allt för nöjda. Men dom ska tydligen bjuda ut oss på lunch som tack, och mat säger man inte nej till.

Väl hemma gosade jag ner mig i soffan med en filt och tittade på ett gammalt avsnitt ut av Top Model, nu sitter jag i stället här och har en gnutta ångest över att jag egentligen borde plugga. Men jag tror jag tar det i morgon i stället, eller så gör jag det nu. Har ändå inget bättre för mig. Jag får se, helt enkelt.

Nu är valborg spikat, känns skönt. Kommer bli en rolig långhelg och det känns toppen!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback