Make me belive

2009-04-27 @ 11:08:31 Category: Everyday life Comments: 0
Tänkte skriva ett nytt inlägg, i brist på annat att göra. Min mage gör ont, jag har inte ätit ordentligt sen i lördags då vi grillade. Jag har ingen matlust, jag orkar inte ens dricka vatten. Hoppas det går över, det här känns verkligen inte okej. 

Sitter i alla fall just nu och lyssnar på en redovisning, rena rama sömnpillret. Inge illa menat mot gruppen, men jag tycker det är långtråkigt. I stället underhåller jag och fredrik varandra med att göra grimaser. I morgon har vi nationella i Engelska, om jag minns rätt. Jag längtar inte. Uppsatsskrivning är inte min starka sida!

Det är på grund utav dessa underbara helger man orkar ta sig igenom måndag - fredag, skoldagarna. Valborg som är på torsdag, samt fredag, lördag och söndag, kommer bli fyra roliga dagar. Jag känner det på mig! 

Föresten, idag fyller Linus hela 20 år! Grattis så inåt helvete bästa du!

Kan inte sluta garva åt den här bilden, så fruktansvärt ful!
Kolla bara Linus stil, ha ha ha!

 

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback