On my way

2009-04-22 @ 09:42:06 Category: Everyday life Comments: 1
God morgon, kan börja med att säga att vädret är lite halvkasst men att jag är glad ändå. Herre vad jag hade fel när jag trodde att jag skulle sova ut idag, jag vaknade klockan åtta och var klarvaken. Jag hade egentligen kunnat sovit tills nu och tio minuter till. Men icke. Jag har i stället spenderat tiden framför tvn till mitt älskade "VAKNA! med the voice". Jag klarar mig inte utan min dagliga dos utav Paul, Jakob och Josefin. Idag satt jag även och skrattade mig till tårar när Kjell Eriksson gjorde sig rolig framför kameran.

Har även en fantastiskt rolig nyhet, i alla fall för mig och alla andra Kent-fans. Just nu håller dom på att spela in sitt åttonde album, grymt! Jocke Berg skrev igår på forumet att det "självklart är det bästa vi gjort". Jag är otroligt förväntansfull!

Nej, nu ska jag äta upp min Satsumas (som förövrigt är det enda jag och Zara diskuterar nu för tiden) och börja göra mig i ordning för att cykla till bussen.

Kommentarer
Postat av: zzzara

hahaa ja om det är de man lever på så vafan

2009-04-23 @ 11:11:29
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback