Voodoo love

2009-04-20 @ 09:20:23 Category: Everyday life Comments: 0

Det var extremt jobbigt att gå upp i morse, så jobbigt att jag lyckades försova mig och fick stressa mig igenom den halvtimmen som återstod tills bussen gick. Skippade frukosten och nu sitter jag här och är vrålhungrig, men jag mår illa. Jag är hungrig i magen, men inte i munnen. Zara vet precis vad jag menar.

Sitter och lyssnar på Skindred och längtar till sommaren. Föreställ er en stor sol, en sandstrand, några kalla och Skindred som spelas i högtalarna. Perfekt strandmusik! Det är inte långt kvar nu, tills sommarlovet alltså. Jag längtar, jag planerar och jag räknar pengar. Nej, den här sommaren kommer bli grym. Vi slutar den 10:e Juni, och den 23:e är det redan Peace & Love. Det kommer bli så jävla mycket röj. Vi ska trycka tröjor till hela vårat "gäng" som åker upp. Grymt!

Nu har vi i alla fall naturkunskap, sitter och väntar på att resten av vår byrå ska dyka upp, dom som åker med tåget. Det borde vara försenat, för så här sent brukar dom aldrig komma. I eftermiddag har vi Svenska då vi ska ha boksamtal, jag har inte hunnit läst klart min bok så jag får ta en jag läste innan den. Skändad, heter den. Den borde alla läsa.

Peace!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback