The right side

2009-04-01 @ 13:39:39 Category: Everyday life Comments: 2
Det är första april och jag är på min vakt. Det är just den här dagen man alltid blir utsatt för hundratals förstaaprilskämt, och som den lättlurade person jag är, brukar jag ofta gå på de flesta. Men nu är jag som sagt på min vakt, så försök inte, jag har ögon i nacken! Det här betyder även att våren äntligen är på väg, på riktigt. April - vår, ungefär samma sak. Halelujah!

Jag är fortfarande snorig, men det känns faktiskt som om det är på bättringsvägen. Jag ser ljuset. Det sitter i huvudet, som fastighetschefen på Aspholmen fastigheter AB, sa idag. Vi var där på möte och visade upp vad vi hade åstadkommit under dessa snart, tre veckor. Det gick bra, dom berättade vad som var bra, vad vi skulle ändra och även vad vi skulle ta bort. Så nu sitter Christian och jobbar flitigt med en tuss i näsan. Ha ha ha. Han har blodbad här inne.

Min absoluta favorit reklam just nu måste nog vara Kviks reklam för billiga kök. (Biffarna, dom struntar i vilket kök dom lagades i, så varför inte bara ta det billiga köket så får du råd med 250 000 extra pannbiffar.) Så jävla kul kille!

Kommentarer
Postat av: zaraaa

skämtar du med mig? det är den eeeeeeenda reklamen jag och pappa vill döda, alla andra däremot är JÄÄÄVLIGT roliga, serri sandra!!

2009-04-01 @ 23:54:31
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahah den är så rolig bara för den är så dålig:D

2009-04-02 @ 09:35:27
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback