This is my last restort

2009-04-09 @ 12:58:47 Category: Everyday life Comments: 0
Jag började morgonen med en långdusch, en varm sådan. Skrubbning, rakning och hela fadderullan. Inte så pjåkigt va? Jag luktar aprikos, vill nästan ta mig en tugga av min arm. Jag drar långsamma och djupa andetag för att hinna njuta så mycket som möjligt. Nu sitter jag åter igen i min säng med en stor turban lindat runt huvudet, mycket tjusigt! Har även hunnit med frukost, som inte var något värst vidare alltså. Inget i kylskåpet kändes okej, ni vet hur det kan vara. Pappa kom inspringandes när jag satt vid köksbordet, lika stressig som vanligt. Slängde i sig några mackor, berättade hur dagen såg ut och vad som skulle hända här näst, i ett mycket snabbspolat tempo. Ni som känner mig vet att jag pratar rätt fort och sluddrigt, gissa vem jag ärvt det utav? Jag berättade även att jag behövde plugga och fick som svar - "Plugga bör man annars dör man, plugga bör man ändå dör man"

Ska nog dö, en sväng.

Jag vill lägga in bilder från kameran, men jag glömde sladden hemma! Så ni får nöja er med en trist blogg.

Mötley Crüe, en låt som ligger extra varmt om hjärtat.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback