Stronger

2009-04-16 @ 17:50:42 Category: Everyday life Comments: 3
Är det någon mer än jag som har fåniga tvångstankar? Om man nu ens kan kalla det för en tvångstanke. När jag är ute och cyklar som ett bra exempel, måste jag hinna förbi en speciell plats eller ett föremål, ofta måste jag hinna förbi en utvald lycktstople innan en bil åker förbi mig. Så då måste jag ofta cykla som en galning för att klara det. Om jag inte klarar det händer det väl i för sig inget speciellt, förutom att jag mumlar -fan- för mig själv. Konstigt!

Just nu sitter jag i soffan med fötterna på bordet, som är skönast, och tittar på Scrubs. Ett utav många favoritprogram. Men snart är det slut på lugnet och jag har planerat att gömma mig på mitt rum. Emils alla klasskamraters föräldrar kommer hit, dom ska planera inför ungarnas klassresa. Jag är avundsjuk. Jag har aldrig varit på klassresa i hela mitt liv. När vi slutade nian fick vi åka till Pizza Hut bara för våra lärare inte orkade med oss. Det var ju kul...

Jag har fortfarande inte tagit igång i pluggandet, funderar på att skjuta upp det tills på söndag. Då har jag hela dagen på mig. Typiskt mig, men det blir nog bra. Jag är för trött för att ens överhuvudtaget orka öppna uppgiftsbeskrivningen.

Nu kommer dom snart, dags att lyfta arslet från soffan.

Kommentarer
Postat av: zaraaaaa

vi var ju på boda borg :D

2009-04-16 @ 19:49:48
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: lins

varje gång jag ser ett fnasigt löv måste jag kliva på det. och när jag cyklar brukar jag trampa på ett speciellt vis när det är högt gräs brevid vägen. och bara ett visst antal tramp mellan varje lyktstolpe haha

2009-04-16 @ 20:23:30
Postat av: Anonym

Zara sv: ja just jävlar :D inte mycket att hänga i granen.



Linn sv: hahaha, ja det där med lövet stämmer så bra på mig med:D

2009-04-16 @ 20:29:46

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback