Rose

2009-04-23 @ 18:09:45 Category: Everyday life Comments: 1
Den här dagen har varit oerhört bra! Började med skola, men i stället för vanlig lektion fick vi lyssna på treorna som kom in och berättade om deras projekt. Undra vad man ska göra? Kanske dags och börja ta sig en funderare. Något borde man väl komma på. När vi slutade 11:45 tog jag bussen hem, cyklade hem till Zara. Men två sekunder senare åkte vi till Lustigkulla grillen, åt årets första mjukglass bland annat. Sen har vi varit lite överallt, pratat och skrattat i massor. Särskilt åt turtleskillen, så jävla söt unge.

Nu kom jag nyss hem, och pannkakan stektes i högsta hugg. Tog en, sen blev jag äcklad och satte mig här igen. Men datorn är så jävla tråkig nu för tiden att jag spyr, så jag ska förflytta mig till tvn i stället. Kanske en dusch på det också. Sen måste jag diska också, min tur idag, tydligen. Borde även kolla om min bärbara dator fungerar, råkade tappa cykeln i marken så väskan flög ur korgen, där datorn låg fritt. Skulle inte förvåna mig om den är sönder, för andra gången.

Peace!

Kommentarer
Postat av: zzzara

haha oh ja :D

2009-04-23 @ 18:57:40
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback