Emotion

2009-04-29 @ 09:45:44 Category: Everyday life Comments: 0
Med fe och fasa klev jag upp i morse och cyklade till tandläkaren, eller som jag tycker att det borde heta, tandplågaren. Jag hade inga hål och allt såg bra ut, men när hon karva med den där jävla kroken så började jag blöda i hela käften. Hon missa ju tänderna och högg in på tandköttet i stället, inte skönt.
Jag gillar inte tandläkaren, jag har stora problem med att behöva åka till tandläkaren. Man är alltid nervös i flera dagar innan, och har ångest i flera dagar efter. Redan nästa år ska jag tillbaka på återbesök, ska börja samla mod redan nu.

Nu sitter jag i alla fall hemma igen, väntar på bättre tider. Ska åka in till Västerås med 11 bussen, gå på stan ett tag, för att sedan börja med en lektion klockan 1. När jag kommer hem har jag redan bestämt mig för att sätta igång med pluggandet.
Jag har faktiskt fått en hel del gjort nu dom senaste dagarna, lite stolt får jag faktiskt vara, även om det var jag själv som satte mig i den här situationen.

Idag hoppas jag på att hitta något fräscht att ha på mig på valborg. Valborg kommer bli riktigt kul. Jag längtar, faktiskt.
Nu ska jag slänga mig framför tvn i en timme, sen är det dags att åka.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback