Bastard

2009-04-02 @ 16:25:22 Category: Everyday life Comments: 0
Idag har vi som går på John Bauer haft studiedag, vilket betyder att man får sova ut. Det var skönt, men jag kunde inte sova längre än till klockan nio. Är man van med att gå upp tidigt, vaknar man tidigt även fast, man får sova länge. Så den här dagen har gått fruktansvärt långsamt. Jag känner mig lite halvfebrig, är fortfarande supersnorig (det har snart gått två veckor) och min hosta blir inte bättre. Det skär i halsen, det är rätt svårt att tänka positivt när det mesta är negativt.

Men som tur är så har Mötley Crüe förgyllt min dag, nu är det bara 84 dagar kvar tills peace & love tar start (banden spelar). Det ska bli så förbannat roligt att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

I morgon är sista skoldagen innan lovet börjar, det ska bli kul. Men det känns som att lovet kommer ta slut lika snabbt som det börja. Kommer inte vara hemma i hallsta många dagar, om jag tänker efter så kommer jag kanske inte ens vara hemma någon dag. Oj. Men det är skönt, att ha ett planerat lov.

Mina grabbar, live!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback