What do you do for money honey

2008-09-06 @ 12:04:33 Category: Everyday life Comments: 0
Fredagen blev relativt lugn för mig, jag känner mig fortfarande rätt klen efter utomlandsresan. Sju dagar av ordentlig onykterhet är inget jag är van vid. Men endå vill jag bara tillbaka helst utav allt just nu. Dansa till rockmusiken på the doors, skaka varenda kroppsdel uppe på borden och bara ha så där obeskrivligt roligt. Men nästa år gör vi om det igen, känner för Grekland. Underbara Grekland, mitt favoritställe. Men så, tillbaka till gårdagens fredag och om vad jag gjorde. För det första städade jag mitt rum och plockade ur alla kläder ur resväskan eftersom jag inte haft orken att göra det förens då. För det andra så lagade jag mat till mig själv, min favoritkyckling. Lite senare på dagen tittade jag på film, Felon. Kan tipsa er om att den var ruskigt bra, så se den! Där efter åkte jag och Micke för att inhandla diverse matvaror, till kvällens tacos. Vi stod där i köket och fixade och donade tillsammans, rätt mysigt faktiskt. Maten var klar vid åtta, precis samtidigt som resten av familjen kom instövlandes genom dörren. Perfekt prickat! Sen tog Jag och Micke bilen till Statoil och hyrde film samt köpte godis, ops. Men på måndag är det slut med allt sådant, jag lovar. Sen svängde vi förbi och hämtade upp Lina och fortsatte hem till oss igen. Vi tittade på The Ex, en komedi som lovade att den var roligare än vad den var. Men den dög för denna fredagskväll.





Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback